Brian Slot
CEO
E-mail:
info@botjek.dkTelefonnr.:
+45 70 26 11 99Botjeks hovedkontor varetager en lang række arbejdsopgaver for vores landsdækkende og partnerejede virksomheder.
Hovedkontorets afdelinger og funktioner består overordnet af:
De forskellige arbejdsopgaver udføres af grundige og dedikerede medarbejdere, som har viden om såvel vores virksomhed som det marked, vi befinder os i.
Vores domicil ligger i det sydlige Horsens. Her tilbyder vi desuden de kursus- og konferencefaciliteter , som støtter op om vores fælles virksomhed.
Som kunde er du altid velkommen. Du kan enten kontakte din lokale Botjek-afdeling eller rette din henvendelse til en af hovedkontorets medarbejdere nedenfor.
Botjek A/S, CVR.nr. 30711602
"Hjælpsom og punktlig konsulent, som udarbejdede rapporter meget hurtigt efter besøg. Derudover god hjælp fra administration ift. at aftale nyt møde (fik udarbejdet en kladde på tilstandsrapport oprindeligt)."
"Ukompliceret proces, hurtig rapportering, fin udnyttelse af digitale muligheder."
"Vores oplevelse er, at det blev udført meget professionelt, og med en virkelig god forklaring på skaderne. Ligeledes følte vi os trygge i, hvilke skader som vi skal udbedre, og hvilke vi ikke behøver inden salget."
"Jeg blev kontaktet hurtigt. Det var muligt at I selv hentede nøgle ved mægler, så jeg ikke behøvede være på adressen. 4 timer efter sidste planlagte tid modtog jeg alle 3 rapporter, det kalder jeg hurtig og effektiv service.
"En meget personlig og behagelig kontakt med fornuftige forklaringer til bedømmelserne, samt med anvisning til løsninger på problemerne."
"Utroligt flinke og effektive konsulenter med godt humør, og havde man spørgsmål fik man et godt og forståeligt svar man kunne bruge til noget."
"God respons fra starten. Hurtig fremsendelse af materiale, der skulle udfyldes. Flinke og rare personer, der kom og lavede de 3 rapporter. Tak for god behandling."
"Det er første gang vi prøver dette, og jeres konsulent satte sig ned med os og fortalte os, hvordan det foregik trin for trin og tog os med gennem hele processen, og gav sig god tid til at svare på de spørgsmål vi måtte have. En rigtig god oplevelse."
"Både konsulenten på el- og tilstandsrapporten var grundige og ordentlige. De kunne på redelig vis argumentere for de ting, de påpegede."
"Personlig og professionel. Kundeservice når det er bedst."
"Det var hurtigt og nemt at finde aftale for syn af hus. Konsulenten var meget venlig og informerede fint og grundigt. Efter syn var det meget let at komme i kontakt med konsulent ift. spørgsmål."
"God og faglig orientering i undersøgelsens forløb - behagelige konsulenter."
"Kompetent person, der var god til at vise og snakke om fejl og mangler. Man er altid lidt nervøs, når der skal laves alle de rapporter. Men det var en god oplevelse. Tak."
“I kom hurtigt. Jeg ringede torsdag eftermiddag og I kom mandag formiddag. Det var en meget professionel og god gennemgang af alle papirer. En god oplevelse.”
"Kompetente og venlige medarbejdere med tid til at forklare tingene, vi spurgte ind til."
"Flinke folk med stor faglig viden."
“Konsulenten var utrolig behagelig og tog sin tid til at fortælle mig om, hvad han kiggede på og hvorfor”
"Begge konsulenter virkede meget erfarne indenfor fagområderne. God mundtlig og skriftlig formidling. Rapporter stemmer overens med, hvad jeg blev orienteret om efter endt gennemgang. God rådgivning i relation til observerede mangler og denne rådgivning lægger et godt grundlag for prioritering af min udbedring af fejl og mangler."
"De to mænd fra Botjek var yderst behagelige og var meget forklarende."
"Fin forklaring inden udarbejdelsen og fyldestgørende information efterfølgende. Behagelig personlighed."
“I var så søde og rare og gav jer god tid til at forklare tingene for os. Tusind tak for hjælpen”
"Dem der var hos os, var meget dygtige og grundige. De var også gode til at forklare."
“Super god byggesagkyndig og elmand, der var gode til at forklare sig”
"Venlig konsulent og omhyggelig gennemgang af boligen."
“God dialog og forklaring på de fundne anmærkninger.”
"Grundig gennemgang af sympatiske konsulenter."
"Der var ikke den store forstyrrelse i vores hverdag. Hvis vi spurgte om noget, fik vi svar. Efter udarbejdelsen af rapporten blev vi orienteret om, hvorfor vi fik nogle "k"-er. Det var rigtigt dejligt."
"Professionelt forløb med de berørte parter."
"Alt gik super fint, alle aftaler blev holdt. God service ved gennemgang efter udarbejdelse af tilstandsrapport."
"En saglig og faglig god oplevelse."
Få det du har brug for i én samlet pakke:
Klimaskærm
Bolig
Vinterklar
Sådan bliver dit hus klart til vinteren
Energibesparelse
Energirenovering
Tilskud
Nye tilskud til energirenovering
Skybrud
Stormflod
Oversvømmelse
Vandskade
Sådan sikrer du din bolig mod skybrud
Dette website bruger cookies. Læs vores
Privatlivspolitik