Planlægning og styring af byggeriet

Enhver form for byggeri, uagtet om det er nybyggeri eller en mindre renovering, kræver grundig planlægning og kompetent ledelse.

Inden du påbegynder dit byggeprojekt, er I nødt til at overveje, hvor meget I vil involveres i denne planlægning og ledelse. Jeres beslutning er nemlig afgørende for hvilken type entreprise, I skal vælge.

Det kræver naturligvis flere faglige kompetencer at projektlede opførelsen af et nyt hovedkontor end som privatperson at projektlede renoveringen af et badeværelse. Af samme grund vælger mange virksomheder at overlade processen i kompetente hænder.

Med bygherrerådgivning opnår jeres virksomhed komplet tryghed igennem samtlige af byggeriets faser – uanset om I skal renovere jeres lagerhus, have en tilbygning på jeres hovedkontor eller skal bygge en helt ny ejendom.

Derfor skal du vælge Botjek

Vi har høj kundetilfredshed

Som kunde møder du altid dedikerede og ansvarlige medarbejdere, hvor fagligheden er i fokus. Vi holder, hvad vi lover og lægger stor vægt på at være nærværende.

Vi leverer kvalitetsprodukter

Botjek er DS/EN ISO 9001 certificeret og vi lever op til en lang række krav fra byggeriets kvalitetskontrol. Vi leverer kvalitetsløsninger til vores kunder – og det er vi stolte af.

Vi rykker hurtigt ud

Når du bestiller en rapport hos Botjek, så kontakter vi dig altid indenfor 24 timer. Vi rykker ud indenfor 5 dage og du har dine rapporter klar indenfor 48 timer.

Det skal I overveje inden byggefasen

Inden byggefasen kan påbegyndes, er der en række ting, som skal på plads. Først og fremmest er det vigtigt at vælge den rette entrepriseform, at sætte sig ind i lovgivningen på området, at undersøge jeres garantimuligheder og at nærlæse lokalplanen.

Det er også nødvendigt at lægge et budget, som tager højde for både åbenlyse og mindre åbenlyse udgifter i forbindelse med byggeriet. Dette inkluderer betaling af landmåler, jordprøver, ingeniører, forsikringer, byggetilladelse, håndtering af affald, varmetabsberegning og en masse andre forhold.

Læg også gerne et beløb til siden som en buffer i tilfælde af, at der alligevel opstår uventede udgifter. Dermed er I på den sikre side.

Vi ved godt, at alt dette kræver meget tid og research, men uden grundig research og et ordentligt budget, risikerer projektet at løbe løbsk og blive langt dyrere end forventet. Bagefter kan I til gengæld roligt hyre de nødvendige håndværkere og påbegynde byggefasen.

Det siger vores kunder om os

“Konsulenten var utrolig behagelig og tog sin tid til at fortælle mig om, hvad han kiggede på og hvorfor”

Michelle Faber - 08-11-2018

“I kom hurtigt. Jeg ringede torsdag eftermiddag og I kom mandag formiddag. Det var en meget professionel og god gennemgang af alle papirer. En god oplevelse.”

Maj-Britt Sønderup - 08-10-2018

“I var så søde og rare og gav jer god tid til at forklare tingene for os. Tusind tak for hjælpen”

Jette Løvendahl - 08-10-2018

“Super god byggesagkyndig og elmand, der var gode til at forklare sig”

Malene Jensen - 08-10-2018

“God dialog og forklaring på de fundne anmærkninger.”

Preben Jørgensen - 08-10-2018

Udfyld formularen og vi kontakter dig inden for 24 timer

Tak for din henvendelse

Viden og råd

Efterisolering

Efterisolering

Det er ikke lovpligtigt at efterisolere sit hus, men du kan med fordel gøre det. En god isolering gø...
Læs mere

Visuel tilstandsrapport

VTR

Digital tilstands-rapport (DTR)

En Digital Tilstandsrapport – eller DTR, som den også kaldes – er en slags digitalt bilag til den sk...
Læs mere

Ejerskifteforsikring

Ejerskifteforsikring

Ved at tegne en ejerskifteforsikring er du sikret, hvis der bliver fundet skjulte fejl eller mangle...
Læs mere